Spaghetti Carbonara, ahogy nekem ízlik - FecskeFészek

Spaghetti Carbonara, ahogy nekem ízlik

A hosszú hétvégét elsősorban pihenéssel töltöttem, ami a kanapén fekvés és filmnézés óráinak megnövekedett számát jelenti. De ez így van rendjén. Viszont emiatt aztán annyira sok motivációt sem éreztem arra, hogy az említett tevékenységen kívül bármi másba fogjak. Mivel enni meg kell - hát főztem olyat, ami a lehető leggyorsabban elkészül, és jó laktató. Vannak ételek, amelyeket minden háznál máshogy készítenek, nekem ez az egyik kedvenc elkészítési módom.

A ropogós bacon a legjobb rész

Recept: (2 főre)

·         250 g spaghetti tészta
·         150 ml főzőtejszín
·         200 g félzsíros sajt
·         5-6 közepes méretű gomba
·         1 vöröshagyma
·         friss bazsalikom
·        
·         bors
·         1 tk vegeta
·         2-3 szelet bacon

1, A sajtot nagylukú reszelőn reszeljük le. Tegyük fel főni a tésztához a vizet egy csipet sóval, és egy csepp olivaolajjal. Ezután aprítsuk fel a hagymát és a gombát.

2, Egy lábosban hevítsünk kevés olivaolajat és pirítsuk át a hagymát, majd  pár perc múlva adjuk hozzá a gombát is. Ha ezek átpirultak, öntsük hozzá a tejszínt és a fűszereket. A reszelt sajtot fokozatosan, kevergetés mellett adjuk a szószhoz, ez fogja besűríteni.

3, Ha a szósz kész, és a tészta is megfőtt, még pirítsuk meg az apróra vágott bacont. Tálaláskor szórjuk meg a tészta tetejét vele. Jó étvágyat!

You Might Also Like

0 megjegyzés