Pancake day - palacsinta csokipudinggal - FecskeFészek

Pancake day - palacsinta csokipudinggal

Tegnap hallottam róla először, hogy egyáltalán létezik palacsinta nap. Szerencsére még éppen időben! Mivel is lehetne jobban lezárni a farsangi időszakot, mint egy jó kis palacsinta nappal. Legalábbis az angolok így gondolják, én meg szívesen csatlakozom hozzájuk.


Igaz, mindig is volt gondom a palacsintasütéssel. Ugyanis a nagymamám receptje a következőképpen hangzik: Egy vagy két tojást keverj össze egy kis cukorral és egy csipet sóval. Tegyél bele valamennyi lisztet, és öntsél bele szódavizet is.  Ne legyen se túl sűrű, se túl híg… és így tovább. Hát, megpróbáltam… az eredmény borzasztó lett. (Bezzeg a nagymamámé...)

Semmi baj, nem adtam fel. Találtam egy kicsit más, kissé konkrétabb receptet (videóval). Csoki pudinggal és tejszínhabban nagyon fincsi a nap bármely szakában!


Hozzávalók 3-4 főre
  • egy bögre liszt
  • egy bögre tej
  • 1 tojás
  • 1 csipet só
  • 1 tk vaj a sütéshez

Elkészítés:
Keverjük össze a hozzávalókat. A vajat melegítsük fel a palacsintasütőben. Kb. 3 evőkanálnyi tésztát tegyünk a serpenyőbe. Süssük át mindkét oldalát. 

You Might Also Like

0 megjegyzés