Rozsos kenyér - dagasztás nélkül - FecskeFészek

Rozsos kenyér - dagasztás nélkül

Mint ígértem, tovább kísérletezem a kenyérsütéssel. Ismét dagasztás nélküli kenyér sült nálunk, de most kipróbáltam rozsliszt hozzáadásával. A receptet megtaláljátok már a blogon, ahhoz képest csak a liszt fajtája változik: 400 gram rozsliszt, 600 gramm BL 55 fehérliszt. Kb. 10 perccel sütöttem tovább.


Középen keresztben azért látjátok azt a vonalat, mert két részletben kevertem be a tésztát, mert nem volt elég nagy tálam, amiben az 1 kg liszt elfért volna. Viszont a pataki tálban simán egymás mellé dobtam őket, és úgy sütöttem.

Frissen szuper ropogós volt a héja.

1,6 kg-os lett összességében a kenyér, ez nekünk napokig elég.

Tipp: el lehet tenni a felét fagyasztóba, hogy véletlen se romoljon el. Kiengedés után majdnem ugyanolyan friss, mint amikor eltettük. Jó trükk azoknak, akiknél kevés kenyér fogy.



You Might Also Like

0 megjegyzés