Ha paradicsomleves, akkor SoupWay - FecskeFészek

Ha paradicsomleves, akkor SoupWay

Már viszonylag régóta tudok a SoupWay létezéséről, de még csak most jutottam el hozzájuk kóstolni. Sokszor mentem el a villamossal a főként leveseket áruló üzlet mellett. Aztán szembe jöttek velem a facebookon… majd egy másik villamoson a velem szemben ülő lány egy SoupWay logóval ellátott pohárból levest szürcsölt. Na, ez volt az utolsó jel arra, hogy mindenképp ki kell próbálni a helyet.


Először írom az első benyomásom: cuki üzlet, vidám színek, jó illatok, barátságos emberek. Ennél  több nem is kell ahhoz, hogy azonnal hívogató legyen. Szuper, hogy Budán van, nem kell elbaktatnom a belvárosba egy jó levesért. 


És nem is csak levest ehetünk náluk, van még bagett, muffin… A választott ételt ülve, állva, vagy akár menet közben is elfogyaszthatod. Nekem különösen tetszett az üzlet előtti „kispad”.


Én most elsőre egy Szerb paradicsomlevest választottam. A paradicsomleves általában a kritikus pont. Legalábbis nálam. Ritkán eszem belőle finomat. De ez.. nagyon ízlett. Jó fűszeres volt, csípős (ami mondjuk nem biztos, hogy mindenkinek bejön, így ezzel érdemes óvatosan bánni). Egy paradicsomlevesre általában nem igazán lehet mondani, hogy tartalmas fogás lenne. Viszont ebben sok-sok zöldséget fedeztem fel, a zellerszár különösen illett hozzá. Egy kis reszelt sajttal a tetejét…szuper ebéd volt. 


Sajnos nem volt túl sok időm a kóstolásra, így beszélgetni nem nagyon tudtam a „helyiekkel”. De pár mondatból is kiderült, hogy szeretik, amit csinálnak. Fontos nekik a vendég véleménye, és hogy elégedetten távozik-e.

Hát, én elégedetten távoztam! J

Biztos visszatérek még néhány fajta levest kipróbálni. Ha a 11. kerületben jártok, ne hagyjátok ki. Ha meg nem jártok erre? Épp itt az ideje, hogy elkezdjétek :)



You Might Also Like

0 megjegyzés