Energiadús reggeli - zabpehely szilvával - FecskeFészek

Energiadús reggeli - zabpehely szilvával

Lehet, hogy már többször írtam: imádok reggelizni. Nyilván a nyugodt, otthon elköltött reggelizések a kedvenceim. De hétköznap ez igen ritkán adatik meg. Mindenki ismeri a "berohanok a munkába és bekapok útközben, vagy ott néhány falatot" magatartást. Én inkább az "ott"-ra szavazom. És ha már pár falat, akkor próbáljunk meg azt is változatossá, finommá, energiadussá tenni. Mára nekem ez a változat jutott:

Hozzávalók, amiket kedved szerinti mennyiségben keverj össze:

  • zabpehely
  • magkeverék: szezámmag, lenmag, napraforgómag
  • szilva felkockázva
  • tej
TIPP: inkább kerüljük az előre összeállított müzliket. Sokkal drágábbak, mintha mi magunk külön vesszük meg az összetevőit. És sok adalékanyagot is elkerülhetünk így. Én az Auchanban vásárolom ezeket, ahol van a "diszkont pontnál" magamnak mérhetem ki az efféle árukat.

 

You Might Also Like

0 megjegyzés