Az igazi csokoládébarlang – NoirChocobar - FecskeFészek

Az igazi csokoládébarlang – NoirChocobar

Az isteni illat, a színek, a hely melegsége – a három dolog, ami először elvarázsolt, amint beléptem a csokoládé-mennyország kapuján!


Jobban mondva lelépcsőztem, merthogy a NoirChocobar egy nagyon hangulatos alagsori helyiségben található a Hegedű utcában, közel az Oktogonhoz. Tökéletes helyszín baráti beszélgetésekre, vagy épp egy kis romantikázásra a párunkkal.


Jobb, ha felkészülünk rá, hogy az étlapról nem lesz könnyű választani. A fő szenzáció nyilván a forrócsokoládé. Emellett finom teákat, édességeket, harapnivalókat (szendvicsek, saláták…) is kóstolhatunk.

Megszámoltam: 47 féle ét- és fehércsokoládés forrócsoki áll a menüben (960 Ft). Plusz az alkoholos változatok.

Társaságunkban három forrócsoki került az asztalra:
  • Banános-maracujás fehércsokis
  • Levendulás étcsokis
  • Pillecukros-ribizlis étcsokis változatban

Persze, hogy a pillecukros-ribiztliset ettem/ittam én. Nem véletlen a kettőség, merthogy annyira sűrű volt, hogy inkább kiskanállal fogyasztottuk.

Fantasztikus! Minden összetevő kiváló, ízletes, egyáltalán nem gejl.  Már az is tudom, hogy legközelebb melyik íz lesz a soros.


Ha igazán jó forrócsokit szeretnél inni ezekben a hideg napokban, akkor irány a NoirChocobar

You Might Also Like

0 megjegyzés